چهار نکته با متن کوتاه عاشقانه لاکچری

اکثر خانواده ها به خصوص ایرانی ها در روزهای تعطیلی و آخر هفته ها به مسافرت می روند تا به استراحت و تفریح بپردازند . روح ما انسان ها در اثر روزمرگی و یکنواختی زندگی دچار نا آرامی شده و راکد بودن و یک جا ماندن باعث بروز بیماری های مختلف روحی و روانی به خصوص افسردگی و مشکلات عصبی فراوانی می شود. به خصوص اگر بتوان در طول سفر، خانواده و اقوام را دور هم جمع کرد زیرا جمعی کوچک با ارتباطات قوی و شاد تاثیر عالی در روحیه دارد و فشار های عصبی و افسردگی و خستگی ها را از تن بیرون می برد. بعد از یه مدت طولانی تصمیم گرفتیم بریم سفر، یک سفر دست جمعی و خانوادگی اما نمیدونستیم کجا بریم. زیبایی طبیعت در فصل بهار باعث می شود همه نگرانی ها و زمستان خسته کننده و طولانی را فراموش کنیم.

به قلعه رودخان رفتیم و از آن همه پله های طولانی و بلند عبور کردیم و به بالای کوه رسیدیم و از میراث فرهنگی اصیل گیلان دیدن کردیم . استان گیلان آنقدر زیبا است که هر چه از آن بگویم کم گفته ام. همه باغ ها زیبا و دلپذیر به نظر میرسند. هوا در بهار نه سرد است و نه خیلی گرم، و بسیار معتدل با نسیم دلپذیر است خصوصاً در شب. بهار تنها فصلی است که در آن هوا مطبوع و دلپذیر است. در نتیجه، فصل بهار قطعاً بهترین فصل در هرجای کره زمین است.

در این بخش تعدادی انشا ادبی درباره بهار, توصیف فصل بهار, فصل بهار را تعریف کنید, شعر در مورد فصل بهار, جملات زیبا در مورد بهار, انشا در مورد فصل زیبای بهار, متن کوتاه درباره بهار, انشا در مورد باران و. جاده شمال با آسمان آبی و ابرهای پراکنده سفید و با باران های گاه و بی گاهش , عطر و بوی دلنشین و هوای دلپذیرش , فال عشق ماهانه به یک خاطره خوب در ذهن هر مسافری که به شمال سفر میکند تبدیل شده است . راستی یادم رفت در مورد جاده شمال بگویم . راستی اینکه برای نظرها ایمیل نذاشتید عاااااااااااالللللی بود و همین طور این برگه ای که برای نظرها گذاشتید خلاقیت بزرگی بود.

با سلام، من دانش آموز پایه ی ششم ابتدایی هستم و نیاز به یک همچین انشائی داشتم و شما با گذاشتن این مطلب به من کمک بزرگی کردید. طبیعت جشن بزرگی به نگاه منتظر ما می دهد. زمستان کسل کننده ای گذشته است و حالا زمان آن است که با جشن های فراوان فصل جدید را با شادی شروع کنید. فصل بهار بعد از زمستان می آید و دلپذیرترین فصل است. بهار انرژی تازه و مثبت را جایگزین این احساسات می کند.

معمولا افراد در زمان تخلیه انرژی، رنج، تنش و یا نارضایتی را حس میکنند؛ بنابراین مهم است بدانیم که چه نوع فعالیتهایی به هریک از تیپهای شخصیتی انرژی میدهند و کدامیک از فعالیتها انرژی افراد را تخلیه میکنند. نسیم خنک ما را به حضور در فضای باز دعوت می کند و گلها عطر شیرین خود را به همه جهات پخش می کنند و ما را غرق در لذت میکنند. بچه ها پر انرژی و شاد هستند و سعی میکنند از پرنده ها تقلید کنند و همراه آنها آواز بخوانند. همراه با خانواده به رستوران محلی رفتیم . یه رستوران خوب تو شاندیز رفتیم که واقعا عالی بود هم محیط و هم کیفیت غذاهاش. در چالیدره که خودش یه مجوعه کامل از تفریحات شامل تله کابین، قایق سواری و رستوران های عالی بود، خیلی خوش گذروندیم. سفر با قطار برای من که تا به حال سوار قطار نشده بودم لذت بخش و هیجان انگیز بود، قبلا هم چند باری سفر مشهد را تجربه کرده بودم، اما دفعات قبل مسافرت ها با ماشین شخصی خودمان بود، ولی این بار قرار بود با قطار سفر کنیم و این موضوع شوق من برای مسافرت را بیش تر کرده بود.

روزهای آخر هفته، با خانواده و دوستانتان شلوغ خواهید بود، ممکن است برای تفریح برنامه ریزی کنید. این هفته، حدس و گمان نتیجه خوبی خواهد داشت. دو روز آخر هفته نتیجه ای نخواهد داشت. ممکن است مشکلات جزئی سلامتی وجود داشته باشد و در نتیجه بهره وری شما آسیب ببیند. اما کسی نمی داند که نتیجه آن چه می شود؟ ۲- مشهورترین فردی که تا به حال با او ملاقات کردهای یا او را از نزدیک دیدهای چه کسی بوده است؟ کسی با ریا و حیله باب دوستی با شما باز کرده است.

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

پاربرگ سایت

تماس با ما